sobota, 9 kwietnia 2011

Let's party! ^^

Na początku załączam śliczną piosenkę. Natknęłam się na nią wczoraj w serialu Pretty Little Liars i nie mogę jej przestać słuchać. Jest naprawdę szałowa. Jak tylko odkryje w jaki sposób mogę ją dodać do pasku po prawej, zaraz to zrobię, ale na razie wrzucam ją tutaj, do posta. Ah! :)


Zauważyłam, że ostatnio moje życie towarzyskie bardzo zubożało, żeby nie powiedzieć, że stałam się niemal aspołeczna. Haha. Jest to wynikiem faktu, że inne rzeczy takie jak zajęcia w szkole, jazdy, a także sprawy operskie (nie oszukujmy się, idzie na to sporo czasu) pochłonęły większość mojego dnia i energii. W związku z tym nie chciało mi się ostatnio w ogóle ruszać tyłka z domu. Ale (uwaga!), jak bardzo mi się wczoraj nie chciało, tak bardzo mi się dzisiaj chce i cieszę się, że idę na dużą osiemnastkową imprezę znajomych. Zwłaszcza, że wkręciłam na nią również Gruu i wybieramy się  tam razem! Może być naprawdę fajnie. Będziemy szaleć przez caaałą noc! Aaah! :) Nareszcie! Trzeba wrócić do życia. i zająć się też czymś innym. Zwłaszcza, że host rodzinka już na mnie czeka, i nie ma się czym martwić (choć ja zawsze znajdę jakiś powód do stresowania się, ale temu poświęcę kiedyś cały post :P). A i przyda mi się Before Party przed hiszpańskimi szaleństwamy. ;D Haha. Czuje przypływ energii, trzeba to wykorzystać! A więc.. LET'S PARTY! ^^

PS. w Madrycie jest dziś 30 stopni.

2 komentarze:

  1. I masz przed sobą fankę PLL:) To moja ulubiona piosenka z tego serialu:D Przy którym odcinku jesteś?
    Trzymam kciuki za Twoją wyprawę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam caaaały sezon! Ale chciałam wrócić do pierwszego odcinka. Uwielbiam muzykę z tego serialu, serial też xD
    Dziękuję! Ja za Twoją również, powodzenia! :):)

    OdpowiedzUsuń