niedziela, 15 maja 2011

42 days! Osiemnaście lat i 3 dni

Chciałabym was bardzo przeprosić za to, że tyle czasu nic nie pisałam. Początkowo przez dwa dni był  jakiś problem z bloggerem, a później brakowało mi czasu m.in. ze względu na moje urodziny. Mam nadzieje, że niebawem uspokoi się to wszystko, bo świętowanie raczej zakończone, i jeszcze tylko lekarza i inne sprawy pozałatwiać mi zostało. A więc, kiedy tylko będzie trochę luźniej koniecznie poopowiadam co się u mnie dzieje. :)

Dziękuję wam za to, że jesteście, bo to dla mnie największa motywacja do pisania tego bloga. Obiecuje, że niebawem pojawi się konkretniejsza notka!
Buziaki :)

3 komentarze:

  1. spóźnione życzenia spełnienia hiszpańskich, gorrrących marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Spóźnione czy nie, to zawsze życzenia, a ich nigdy za wiele! :)

    OdpowiedzUsuń