poniedziałek, 9 maja 2011

48 days! Niezrzędzenie ;)

Wiem, miałam dzisiaj zrzędzić na te niedobre hf i ich dyskryminację względem naszych au pair, ale nie mam ochoty. Jest tak ładnie, że tylko popsułoby mi to nastrój. Zarzucę was zaraz zdjęciami różnych ładnych rzeczy, ładnych oczywiście w moim mniemaniu. Jest to oczywiście bardzo subiektywne stwierdzenie, bo wiadomo, że różne rzeczy stają się dużo ładniejsze, kiedy np. kojarzą nam się z czymś pozytywnym (bądź są smaczne xD). Poza tym, samo pojęcie piękna i "ładności" jest dosyć subiektywne, więc.. no dobra, koniec filozofowania. :P Każdy wie o co chodzi. :)

Miałam dzisiaj raniutko jazdy, które mi całkiem nieźle poszły i jak zwykle przyniosły trochę uciechy. Ale nie zmienia to faktu, że do egzaminu zostały mi tylko 3 godziny (czyli w sam raz: do Rybnika - złożyć papiery, pojeździć troszkę i z powrotem), a ja nadal nie potrafię parkować! Noo, może jakbym musiała to bym się tam na siłę gdzieś upchała, albo krążyła, aż znajdę bezpieczniejsze do zaparkowania (dla wszystkich ;p) miejsce, no ale u egzaminatora to nie przejdzie.. Więc wykupić będzie trza jeszcze z 5 godzin, co znaczy tyle, że wydam kolejną masę pieniędzy, których obecnie nie posiadam. Ah.. co zrobić! 

A teraz ukazująca moją poranną inteligencję (dla wtajemniczonych w czynności kontrolne pojazdu) ciekawostka: Bowiem, gdy instruktor spytał, co ja mam z tym wskaźnikiem zrobić (aby sprawdzić poziom oleju silnikowego), odrzekłam, że: "Wskaźnik do pomiaru oleju trzeba włożyć do wlewu oleju silnikowego." Haha! No tak, sama się uśmiałam. :P

Moja radosna twórczość na matmie:
Mówiłam już, jak bardzo jej nie cierpię? ;>

Na zdjęciu okulary P.J. oraz kawałek mojego kwiatkowanego portfela ;)

Pyszne poranne kakao (Karolina, mówiłam, że też sobie sprawię ;D):



Moje koszyki z różnościami:


I ukochane bransoletki, które kiedyś dostałam na slocie od zakręconego wędrowca:



EDIT na prośbę ANI:

Tu, go trochę lepiej widać (portfel).

A tu sam motyw w zbliżeniu. ;)
PS. Baaardzo przepraszam wszystkich "anonimów," chcących się udzielić w komentarzach. Dotychczas nie było takiej możliwości, bo nie miałam pojęcia, że ta opcja jest wyłączona. Teraz wszystko powinno już dobrze działać. Wielkie dzięki Patrycji za poinformowanie. :)



10 komentarzy:

  1. Mówiłaś, mówiłaś :D Wygląda cudownie! :D Może dodasz mnie do obserwowanych? Byłabym wdzięczna :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm.. a nie zrobiłam tego jeszcze? ;P Może dlatego nie mogłam Cię znaleźć w swoim spisie blogów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za śliczny portfel? Taki mały skrawek widać, a taki ładny!:) Żądam osobnego postu i zdjęcia dla portfela!! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Cię! I mam cię w linkach :P Obserwuje jako Karolka :D I dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. O już zmieniam, znalazłam gdzie się daje żeby obserwować z mojego bloga XD Wiem nie umiem tłumaczyć o co mi chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, nie szkodzi. Ważne, że już Ci działa. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajajaj piękny jest! Nie piszczę z reguły na widok takich rzeczy, ale ten mnie urzekł :) Skąd go masz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, mnie też urzekł, dlatego go bez zastanowienia kupiłam, choć chwilę później nie miałam co do niego włożyć, haha xD W Stradivariusie go znalazlam :) Teraz niedawno, nowa kolekcja, więc pewnie jeszcze go dorwiesz jak masz ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. och tak miałam również na ten portfel ochotę:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Strawberries, to spraw sobie, nie będę się gniewać, że masz taki sam. xD

    OdpowiedzUsuń